druk papieru firmowego A4, A5 lub DL z zadrukiem z obu stron
papier offsetowy 90g lub 120g
Papier firmowy - nasza oferta
W naszej drukarni offsetowej oferujemy druk papierów firmowych w dwóch
najpopularniejszych formatach - A4 i A5. Na życzenie klienta możemy dociąć podane
formaty do dowolnego wymiaru. Do druku papieru wykorzystujemy papiery o gramaturze 90
g lub 120 g.
Nasi klienci najczęściej wybierają jednostronny papier firmowy, ale na zamówienie możemy
wykonać także papier drukowany dwustronnie. Istnieje możliwość zamówienia papieru
firmowego już od 250 sztuk. Cena za papier firmowy maleje wraz ze wzrostem nakładu.
Klientom oferujemy także projektowanie graficzne papieru firmowego, więc nasza usługa
jest kompleksowa - począwszy od projektu, poprzez wydruk, a kończąc na dostarczeniu
gotowych materiałów do siedziby klienta.
Zalety posiadania papieru firmowego
Identyfikacja wizualna marki to bardzo istotny element wizerunku firmy, ważny zarówno dla
pracowników, jak i dla kontrahentów. Dokumenty, faktury, oferty drukowane na papierze
firmowym podnoszą prestiż przedsiębiorstwa i jednocześnie stają się nienachalnym
nośnikiem reklamowym.
Papier firmowy jest jednym z pierwszych materiałów, z którymi styka się kontrahent. Dzięki
niemu możemy wytworzyć u odbiorcy pozytywne skojarzenia z naszą firmą - podkreślić
profesjonalizm, poważne podejście do powierzonych zadań, oryginalność czy nawet chęć
bycia blisko ze swoimi klientami.
Papier firmowy stanowi także reklamę przedsiębiorstwa - im częściej kontrahent zobaczy
nasze logo, slogan, tym większa pewność, że je zapamięta. A oprócz niego, papier widzą
również inni pracownicy i goście.
Nie tylko papier firmowy
W skład papeterii firmowej wchodzi nie tylko papier, ale również koperty, wizytówki,
identyfikatory. Wszystkie te materiały powinny być spójne, dostosowane do profilu
przedsiębiorstwa i atrakcyjne dla jego grupy docelowej. Papeteria firmowa powinna oddawać
charakter firmy, a jednocześnie zapadać w pamięć.
Jak zaprojektować papier firmowy?
Wydawać by się mogło, że zaprojektowanie papieru firmowego jest zadaniem banalnym.
Wystarczy przecież tylko umieścić w projekcie logo i dodać informacje kontaktowe. Jednak
często te właśnie z pozoru najprostsze projekty są najtrudniejsze. Dlaczego?
Minimalistyczna forma papieru nie znosi żadnych pomyłek, wszystkie elementy muszą
zostać rozmieszczone z perfekcyjną precyzją. Jeśli tak nie jest, to kontrahent od razu
zauważy błędy, a przecież papier firmowy ma świadczyć o profesjonalizmie firmy.
Fundamentalną zasadą projektowania papieru firmowego jest prostota, dlatego raczej nie
używa się więcej niż trzech kolorów i nie umieszcza wielu elementów graficznych. Podstawą
jest symetryczne rozmieszczenie poszczególnych elementów. Oczywiście - w zależności od
profilu działalności i grupy docelowej - papiery firmowe znacznie różnią się pod względem
graficznym. Papier zaprojektowany dla kancelarii adwokackiej powinien prezentować się
zupełnie inaczej niż papier zaprojektowany dla osoby wykonującej zawód artystyczny.
Jeśli chodzi o sam papier, jako materiał, to powinien być on dobry gatunkowo. Zbyt bogata,
ozdobna lub dodatkowo uszlachetniania wersja nie jest zalecana.
Tymi zasadami kierujemy się, gdy projektujemy papeterię firmową dla naszych klientów.
Projekty możemy wykonać również wtedy, gdy klient nie posiada pełnej identyfikacji
wizualnej.