trwa wczytywanie...

Pomoc - najczęstsze pytania

1. Jaki jest koszt dostawy?


1. Jaki jest koszt dostawy?
Koszt przesyłki kurierskiej wynosi:
- 0 zł za każdy produkt w przypadku płatności PayU lub przelewem w formie przedpłaty (nie dotyczy usług ksero),
- 25 zł brutto w przypadku płatności za pobraniem do wartości zamówienia 480 zł brutto lub 50 zł brutto jeśli wartość zamówienia jest w przedziale 480-700 zł brutto. W przypadku większych zamówień prosimy o kontakt.

2. Jakie są możliwe formy dostawy?
- w Krakowie i okolicach zamówienia dostarczamy naszym transportem całkowicie bezpłatnie (nie dotyczy usług ksero),
- w dowolne miejsce w Polsce paczki wysyłamy kurierem (DPD, UPS, FedEx).

3. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Tak, paczki możemy wysłać poza granice Polski. Koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie, ponieważ ceny mogą się różnić w zależności od adresu dostawy.

4. Czy można wysłać jedno zamówienie pod kilka adresów?
Tak, możemy wysłać jedno zamówienie pod kilka różnych adresów. W celu ustalenia szczegółów i ewentualnych dodatkowych kosztów prosimy o kontakt na biuro@gomeo.com.pl

5. Jaki jest czas realizacji zamówionych materiałów reklamowych?
Czas realizacji zależy od ilości i rodzaju zamawianych materiałów. Czas potrzebny na realizację zamówienia podany jest przy każdym z produktów w zakładce "OPIS PRODUKTU" oraz pod poniższym linkiem https://www.gomeo.com.pl/czas_realizacji

6. Ile trwa dostawa zamówienia?
Paczki wysyłane kurierem na terenie Polski dostarczane są najczęściej na następny dzień roboczy. Maksymalny czas dostawy to 72 godziny.

7. Czy istnieje możliwość wysyłki paczki kurierskiej z dostawą na sobotę?
Tak, koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie. W celu ustalenia szczegółów i ewentualnych dodatkowych kosztów prosimy o kontakt na biuro@gomeo.com.pl

8. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, wszystkie zamówienia realizowane w naszej drukarni można odebrać osobiście w naszym biurze przy ulicy Podłęskiej 17A w Krakowie. Sprawdź jak do nas dojechać https://www.gomeo.com.pl/kontakt

9. Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?
Tak. Po otrzymaniu numeru listu przewozowego, na stronie internetowej przewoźnika można śledzić drogę danego zamówienia.

10. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione produkty?
- przelewem tradycyjnym w formie przedpłaty przed realizacją,
- płatnością elektroniczną PayU,
- przelewem z odroczonym terminem płatności,
- za pobraniem.

11. W jaki sposób otrzymam fakturę?
Fakturę w formie papierowej otrzymasz wraz ze swoim zamówieniem. Istnieje możliwość wysyłki faktury w formie elektronicznej. W tym celu prosimy o kontakt biuro@gomeo.com.pl

12. Jak mogę zamówić produkty lub ilości niedostępne na stronie internetowej?
Zapytania o nietypowe produkty lub ilości niedostępne na stronie internetowej prosimy wysyłać na biuro@gomeo.com.pl

13. Jak mogę przesłać projekt?
Pliki można przesłać:
- wgrywając plik przy składaniu zamówienia online,
- e-mailem na adres biuro@gomeo.com.pl
- przesyłając link do pobrania materiałów przez zewnętrzne serwisy do przechowywania plików
- dostarczając osobiście do naszej drukarni
- przez serwer FTP (w celu otrzymania loginu i hasła prosimy o kontakt).

14. Ile kosztuje sprawdzanie poprawności plików?
Sprawdzanie plików jest bezpłatne. W przypadku nieprawidłowo przygotowanego pliku, także bezpłatnie, informujemy klienta co należy skorygować lub proponujemy jego poprawę przez naszego grafika. W przypadku drobnych nieprawidłowości wykonujemy je bezpłatnie, w innym wypadku informujemy klienta o ewentualnych kosztach.

15. Jakie pliki są akceptowane?
Akceptujemy następujące formaty:
- PDF
- JPG
- TIF
- EPS
- PSD - Adobe Photoshop
- CDR - Corel Draw
- AI - Adobe Ilustrator
- INDD - Adobe InDesign

16. Jak przygotować plik do druku?
Poniżej niezbędne wymagania aby plik przeszedł etap weryfikacji:
- kolory zamienione na tryb CMYK,
- rozdzielczość minimum 300dpi,
- projekt powinien posiadać spady po 3mm z każdej strony,
- odległość tekstów i innych elementów nie przeznaczonych do docięcia powinna wynosić min. 3 mm od linii cięcia i bigowania (składania),
- teksty zamienione na krzywe.

17. Ile kosztuje przygotowanie projektu?
Ceny projektów podane są w opisie produktu przy każdym artykule. Dodatkowo ceny projektów można sprawdzić tutaj https://www.gomeo.com.pl/50/t68,Projektowanie-ulotek--wizytowek--plakatow-i-innych-materialow-graficznych

18. Jak złożyć zamówienie online?
Wyszukaj produkt, który chcesz zamówić i następnie dodaj go do koszyka. W kolejnych krokach zostaniesz poproszony o wgranie pliku lub dosłanie go za pomocą maila/ftp, wybranie sposobu dostawy oraz formy płatności, uzupełnienie danych do dokumentu sprzedaży oraz danych adresowych.

19. Czy przed wydrukiem jest możliwość wykonania proofa?
Tak, istnieje możliwość wykonania proofa cyfrowego. Jest to usługa dodatkowa płatna, która pozwala sprawdzić kolorystykę jaką otrzymamy po przeniesieniu materiału z komputera na papier.

20. Jakie są możliwe uszlachetniania druku?
W naszej ofercie w zależności od rodzaju produktu i nakładu można zastosować różne uszlachetniania. Najpopularniejsze to:
- foliowanie (folia błyszcząca, matowa lub soft touch jednostronnie lub dwustronnie),
- lakier wybiórczy UV lub UV 3D (nabłyszczenie wybranych elementów lakierem błyszczącym standardowym lub wypukłym),
- laminowanie specjalnymi koszulkami do laminatu (błysk lub mat),
- złocenie lub srebrzenie wybranych elementów (standardowe lub wypukłe),
- tłoczenie,
- perforacja,
- dziurkowanie,
- personalizacja,
- kaszerowanie.

21. Co to jest składanie w C lub Z?
-składanie w C (składanie w kształcie litery C lub U) - kiedy prawe zewnętrzne skrzydło ulotki wchodzi do środka, a lewe zewnętrzne je obejmuje. Składanie (falcowanie) w C, często nazywane jest "obejmującym".
-składanie w Z - składanie w kształcie litery Z, tworząc "harmonijkę".

22. Czy są możliwe inne nietypowe składania?
Standardowo ulotki można złożyć:
- "w ołtarzyk" - składanie na 4 części. 2 zewnętrzne części składamy do wewnątrz, a następnie resztę na pół,
- "w harmonijkę", czyli w "Z" z 4 lub 5 części,
- na pół i na pół. Powstają 4 części,
- składanie do niesymetrycznych części (na 2, 3, 4 części),
- składanie w mapę,
- "na krzyż" (np. A4 do A6),
- składanie w inny dowolny sposób.

23. Co to są spady?
Spady to obszar arkusza, najczęściej 2-3 mm, który jest odcinany w trakcie prac wykończeniowych. Są one pomocne, aby w trakcie docinania żaden element projektu nie zostanie ucięty oraz aby była możliwość zadruku grafiki/koloru do samej krawędzi.
 
24. Co symbolizują oznaczenia koloru 4/4, 4/0, 1/0, 1/1?
-4/4 oznacza arkusz zadrukowany dwustronnie w pełnym kolorze,
-4/0 oznacza arkusz zadrukowany jednostronnie w pełnym kolorze,
-1/0 oznacza arkusz zadrukowany jednostronnie w czarnym kolorze (w skali szarości),
-1/1 oznacza arkusz zadrukowany dwustronnie w czarnym kolorze (w skali szarości).

25. Czym charakteryzuje się uszlachetnianie folią Soft Touch?
Folia Soft Touch chroni zadruki przed ścieraniem i wilgocią, ale przede wszystkim uatrakcyjnia ich wygląd. Folia ta jest matowa i aksamitna, często łączona z punktowym lakierem UV. W dotyku przypomina "meszek" lub zamsz.

26. Co to jest bigowanie?
Bigowanie to wykonywanie specjalnych wgnieceń na grubszym papierze, które umożliwia jego zgięcie. Dzięki temu nie powstają pęknięcia i nie odchodzi farba.

27. Co to jest falcowanie?
Falcowanie to maszynowe składanie arkusza do określonego formatu.

28. Co to jest sztancowanie?
Sztancowanie to wykrawanie z arkusza papieru określonego kształtu. Z jego pomocą można wykonać teczki ze skrzydełkami, zawieszki lub inne specjalne kształty czy otwory.
Darmowa dostawa